Våre kunder er fornøyd!
I siden 1996 har eier og daglig leder i Kopperud Nordic, Vegard Kopperud jobbet med IT support. Vegard høster svært god kritikk for måten, og tempoet problemer blir løst på.
De siste årene har fjernstyrt support blitt vanligere, og er nå en vanlig form for PC hjelp.
Derfor kan Kopperud hjelpe deg hvor enn du er, så lenge du er på internett. Kopperud Nordic har «No Cure, No Pay» politikk på fjernhjelp. Dette betyr at dersom problemet ikke blir løst, betaler du ikke.
-
Jeg har siden 1987 måttet spørre mye om hjelp til oppsett og bruk av ulike datasystemer i mitt arbeide , men aldri tidligere fått så tålmodig og god pedagogisk bistand... Les mer som Kopperud Nordic nå nylig har gitt meg. Lurer på hva jeg kunne klart om jeg hadde fått hjelp fra ham tidligere i livet. Gunnar Næss
-
Kjapp respons og utmerket service til en god pris. Anbefales.
-
Pris, kommunikasjon, rask og flere aspekter 10/10. Hva jeg fikk var over alle forventninger jeg hadde, når jeg skulle finne pc reparasjon.Veldig fornøyd og anbefaler videre.
-
Fantastisk service!
-
Meget fornøyd😊. 👍 Rask og god service. Ærlig og hjelpsom. Anbefales.
-
Profesjonelt og meget bra service.
-
Super rask og god service 10/10 Kommer helt klart tilbake ved neste pc problem!
-
Veldig rask og veldig god jobb.🙂
-
Hei. Alle tiders service. Topp jobb.
-
Alltid super service, gode priser og levering etter avtalt tid å pris, anbefales. Royale Nordic AS.
Støttede operativsystem for
fjernstyrt support
Windows
MacOS
- Hvordan starte fjernhjelp?
I denne videoen viser Vegard deg hvordan du gir Kopperud Nordic tilgang til fjernstyring slik at du kan motta PC hjelp uten å levere PC på fysisk verksted.
- Du mottar en invitasjon til fjernstyring på e-post, med en lenke du må klikke på for å starte fjernstyring.
- Programfilen blir automatisk lastet ned når du klikker på lenken i e-posten. Dobbeltklikk deretter på filen du har lastet ned for å installere fjernstyringsverktøyet.
Les hele veiledningen her
Windows
MacOS
Drop-in PC hjelp
fjernstyrt support
Trenger du å snakke med oss først?
Send en melding i live chat eller ta kontakt her
Privatperson
Kr. 690,-
inkl. mva / fastpris
Fastpris uavhengig av vår tidsbruk.
Betales etter at problemet ditt er løst.
Fornøydgaranti:
Dersom vi ikke løser problemet ditt betaler du ikke. "No cure, no pay."
Bedrift
Kr. 790,-
ekskl. mva / pr. time
Etter første time faktureres hver påbegynte 1/2 time.
Faktureres i etterkant av utført jobb med 14 dagers forfall.
Fornøydgaranti:
Dersom vi ikke løser problemet, betaler du ikke. "No cure, no pay."
Ofte stilte spørsmål:
Spørsmål: Hva er fjernstyrt support?
Svar: Fjernstyrt PC-support er en tjeneste der vi får tilgang til din datamaskin via internett for å feilsøke, vedlikeholde eller løse problemer. Dette skjer gjennom programvare som lar oss kontrollere din PC eksternt, som om vi satt foran den. Det gir rask og effektiv hjelp uten at du trenger å fysisk levere maskinen til et verksted.
Spørsmål: Hvor lang tid bruker dere på å løse problemet?
Svar: Gjennomsnittelig tidsbruk på fjernhjelp pr. klient er 1-2 timer.
Spørsmål: Har dere taushetsplikt?
Svar: Ja, vi har taushetsplikt.
Spørsmål: Kan dere gå inn på maskinen når dere vil i ettertid?
Svar: Nei, vi har ingen tilgang til din PC i ettertid, uten ditt samtykke for tilkobling.
Spørsmål: Hva er HelpWire?
Svar: Helpwire er et fjernstyringsverktøy. Dette er et lite program som gir tilgang til å fjernstyre din PC dersom du aksepterer dette ved å klikke på «Grant Access». Les mer her: https://www.helpwire.app/
Spørsmål: Må jeg vente lenge før jeg får hjelp?
Svar: Det utføres support fortløpende mellom 09-17 hverdager. Normal ventetid er 1-3 timer.
Spørsmål: Er det mulig å fjernstyre dersom PC ikke vil starte?
Svar: Nei dessverre. For å kunne fjernstyre må PC starte, og være koblet til internett.
Har du spørsmål vedrørende fjernhjelp?
Fyll ut og send skjemaet nedenfor.