Våre kunder er fornøyd!
I siden 1996 har eier og daglig leder i Kopperud Nordic, Vegard Kopperud jobbet med IT support. Vegard høster svært god kritikk for måten, og tempoet problemer blir løst på.
De siste årene har fjernstyrt support blitt vanligere, og er nå en vanlig form for PC hjelp.
Derfor kan Kopperud hjelpe deg hvor enn du er, så lenge du er på internett. Kopperud Nordic har «No Cure, No Pay» politikk på fjernhjelp. Dette betyr at dersom problemet ikke blir løst, betaler du ikke.
-
Alltid god, og rask service - anbefales👏👏
Kirsten
-
Flinke folk som hjelper deg med dine data problemer
Rune
-
Super rask og god service 10/10 Kommer helt klart tilbake ved neste pc problem!
Andun
-
Kjempehyggelig og hjelpsom innehaver som ordnet problemet med en gang. Utrolig serviceinnstilt. Anbefales !
Åsmund
-
Raskt og profesjonelt
Bjørn
-
Alltid super service, gode priser og levering etter avtalt tid å pris, anbefales. Royale Nordic AS.
Dag
-
Veldig rask og veldig god jobb.🙂
Margrethe
-
Usedvanlig kjapp og profesjonell service.
Rune
-
Jeg har siden 1987 måttet spørre mye om hjelp til oppsett og bruk av ulike datasystemer i mitt arbeide , men aldri tidligere fått så tålmodig og god pedagogisk bistand... Les mer som Kopperud Nordic nå nylig har gitt meg. Lurer på hva jeg kunne klart om jeg hadde fått hjelp fra ham tidligere i livet. Gunnar Næss
Gunnar
-
Løste problemet for meg denne gangen også svært raskt og effektivt. Anbefales !
Øystein
Støttede operativsystem for
fjernstyrt support
Windows
MacOS
- Hvordan starte fjernhjelp?
I denne videoen viser Vegard deg hvordan du gir Kopperud Nordic tilgang til fjernstyring slik at du kan motta PC hjelp uten å levere PC på fysisk verksted.
- Du mottar en invitasjon til fjernstyring på e-post, med en lenke du må klikke på for å starte fjernstyring.
- Programfilen blir automatisk lastet ned når du klikker på lenken i e-posten. Dobbeltklikk deretter på filen du har lastet ned for å installere fjernstyringsverktøyet.
Les hele veiledningen her
Windows
MacOS
Drop-in PC hjelp
fjernstyrt support
Trenger du å snakke med oss først?
Send en melding i live chat eller ta kontakt her
Fjernhjelp Privatperson
Kr. 690,-
inkl. mva. / fastpris
-
Fastpris uavhengig
av tidsbruk - Etterskuddsvis betalingstrekk
- "No Cure No Pay"
- Kort responstid
Fjernhjelp Bedrift
Kr. 790,-
ekskl. mva. / pr. time
-
Etter første time faktureres
hver påbegynte 1/2 time - Etterskuddvis betalingstrekk
- "No Cure No Pay"
- Kort responstid
Ofte stilte spørsmål:
Spørsmål: Hva er fjernstyrt support?
Svar: Fjernstyrt PC-support er en tjeneste der vi får tilgang til din datamaskin via internett for å feilsøke, vedlikeholde eller løse problemer. Dette skjer gjennom programvare som lar oss kontrollere din PC eksternt, som om vi satt foran den. Det gir rask og effektiv hjelp uten at du trenger å fysisk levere maskinen til et verksted.
Spørsmål: Hvor lang tid bruker dere på å løse problemet?
Svar: Gjennomsnittelig tidsbruk på fjernhjelp pr. klient er 1-2 timer.
Spørsmål: Har dere taushetsplikt?
Svar: Ja, vi har taushetsplikt.
Spørsmål: Kan dere gå inn på maskinen når dere vil i ettertid?
Svar: Nei, vi har ingen tilgang til din PC i ettertid, uten ditt samtykke for tilkobling.
Spørsmål: Hva er HelpWire?
Svar: Helpwire er et fjernstyringsverktøy. Dette er et lite program som gir tilgang til å fjernstyre din PC dersom du aksepterer dette ved å klikke på «Grant Access». Les mer her: https://www.helpwire.app/
Spørsmål: Må jeg vente lenge før jeg får hjelp?
Svar: Det utføres support fortløpende mellom 09-17 hverdager. Normal ventetid er 1-3 timer.
Spørsmål: Er det mulig å fjernstyre dersom PC ikke vil starte?
Svar: Nei dessverre. For å kunne fjernstyre må PC starte, og være koblet til internett.
Har du spørsmål vedrørende fjernhjelp?
Fyll ut og send skjemaet nedenfor.