Våre kunder er fornøyd!
Siden 1996 har eier og daglig leder i Kopperud Nordic – Vegard Kopperud, jobbet med IT service. Han høster svært god kritikk for måten og tempoet problemer blir løst på. – Kopperud mener det er unødvendig at kunder må levere inn skadet elektronikk i dagesvis for et prisoverslag på reparasjon. Vi har systemer for å raskt kunne utbedre prisoverslag med god dokumentasjon fra kunde. Her får du det du trenger innen 24 timer på virkedager.
-
Hei. Alle tiders service. Topp jobb.
-
Raskt og profesjonelt
-
Jeg har siden 1987 måttet spørre mye om hjelp til oppsett og bruk av ulike datasystemer i mitt arbeide , men aldri tidligere fått så tålmodig og god pedagogisk bistand... Les mer som Kopperud Nordic nå nylig har gitt meg. Lurer på hva jeg kunne klart om jeg hadde fått hjelp fra ham tidligere i livet. Gunnar Næss
-
Løste problemet for meg denne gangen også svært raskt og effektivt. Anbefales !
-
Fantastisk service!
-
Super fornøyd! Rask service til en veldig bra pris! Anbefales🤩
-
Rask og rydig reperation av Pc. 5/5 i betyg.
-
Meget bra service - hjalp oss med ALT vi ønsket hjelp til! 😊
-
Kjempehyggelig og hjelpsom innehaver som ordnet problemet med en gang. Utrolig serviceinnstilt. Anbefales !
-
Dette fortjener 1000 påeng etter en meget meget god hjelp over mobil + en kort samtale. Fikk hjelp til denne feil koden (0cx000021a) Jeg trodde min pc måtte forateres å... Les mer settes opp på ny😢 men så ringte jeg MR kopperud å han løste mitt problem grundig å bra. Tusen milliona takk for uvurdelig hjelp fra deg. Svenn-Royer JEG ANBEFALER HAN HÆR TIL ALLE HERETTER.
Vårt prisoverslag er godkjent dokumentasjon på reparasjon av
Stasjonær PC
Alle typer stajonære PC
Bærbar PC
Alle typer bærbare PC
PC skjerm
Alle typer PC skjerm
PC tilbehør
Alt av tilbehør til PC
Vi utarbeider prisoverslag til både privatpersoner og bedrifter.
Trenger du å snakke med oss først?
Send en melding til oss i vår live chat eller kontakt oss her
Ofte stilte spørsmål:
Spørsmål: Er jeg garantert at dette blir godkjent av mitt forsikringsselskap?
Svar: Nei, dessverre kan vi ikke garantere noe. Vi gir et prisoverslag på hva det vil koste å reparere produktet. Dette må bringes videre til forsikringsselskapet ditt for vurdering. Vårt pristilbud på reparasjon er på lik linje som andre aktører og til slutt er det din type forsikring som avgjør utfallet.
Spørsmål: Får jeg tilbake pengene fra dere dersom forsikringsselskapet ikke godkjenner skaden?
Svar: Nei, du får ikke tilbake pengene du har betalt for prisoverslaget selv om forsikringsselskapet ditt ikke godtar skade og eller skadeforløpet etter deres betingelser.
Spørsmål: Er dere billigst på reparasjoner i markedet?
Svar: Vi har dessverre ingen oversikt over hvem som er billigst på reparasjoner i markedet. Pris på deler, særlig originale deler som vi så langt som mulig tilbyr, er stort sett det samme for alle verksteder.
Spørsmål: Hva gjør jeg dersom jeg har bestilt prisoverslag av dere men ikke hørt noe innen 24 timer?
Svar: Ta kontakt med oss så finner vi ut hva som har skjedd. Sannsynligvis venter vi på svar fra leverandør.
Har du spørsmål vedrørende prisoverslag?
Fyll ut og send skjemaet nedenfor.