Hurtighjelp – fjernstyrt support

Hele Norges PC hjelp. Fjernstyrt support på PC og Mac.

Våre kunder er fornøyd!

I siden 1996 har eier og daglig leder i Kopperud Nordic, Vegard Kopperud jobbet med IT support. Vegard høster svært god kritikk for måten, og tempoet problemer blir løst på.

De siste årene har fjernstyrt support blitt vanligere, og er nå en vanlig form for PC hjelp.

Derfor kan Kopperud hjelpe deg hvor enn du er, så lenge du er på internett. Kopperud Nordic har «No Cure, No Pay» politikk på fjernhjelp. Dette betyr at dersom problemet ikke blir løst, betaler du ikke.

  • Jeg har siden 1987 måttet spørre mye om hjelp til oppsett og bruk av ulike datasystemer i mitt arbeide , men aldri tidligere fått så tålmodig og god pedagogisk bistand... Les mer

    Gunnar Næss Avatar Gunnar
  • Meget fornøyd😊. 👍 Rask og god service. Ærlig og hjelpsom. Anbefales.

    Lara Kristiansen Avatar Lara
  • Veldig rask og god service til en hyggelig pris. Andre gang jeg bruke dette firma og kan absolutt anbefales

    Finexx123 Avatar Finexx123
  • Meget bra service - hjalp oss med ALT vi ønsket hjelp til! 😊

    Jo-Atle Kopperud Avatar Jo-Atle
  • Super fornøyd! Rask service til en veldig bra pris! Anbefales🤩

    Therese Østby Avatar Therese
  • Profesjonelt og meget bra service.

    Steinar Edseth Avatar Steinar
  • Effektiv og god hjelp til privatpersoner, som det ikke er så lett å finne på nett. I tillegg en svært god pris, for kr. 590 var de tilgjengelige for oss... Les mer

    abjar Avatar abjar
  • Jeg har siden 1987 måttet spørre mye om hjelp til oppsett og bruk av ulike datasystemer i mitt arbeide , men aldri tidligere fått så tålmodig og god pedagogisk bistand... Les mer

    Gunnar Næss Avatar Gunnar
  • Topp service 👍👍

    Svein Lunde Avatar Svein
  • Jeg bor i Harstad å hadde akutt behov for en laptop pga min er på reprasjon å ikke blitt ferdig innen tid. Tok et skudd i blinde og sendte Kopperud Nordic... Les mer

    Marino Jonassen Avatar Marino

Støttede operativsystem for
fjernstyrt support

Windows

MacOS

- Hvordan starte fjernhjelp?

I denne videoen viser Vegard deg hvordan du gir Kopperud Nordic tilgang til fjernstyring slik at du kan motta PC hjelp uten å levere PC på fysisk verksted.

  1. Du mottar en invitasjon til fjernstyring på e-post, med en lenke du må klikke på for å starte fjernstyring.
  2. Programfilen blir automatisk lastet ned når du klikker på lenken i e-posten. Dobbeltklikk deretter på filen du har lastet ned for å installere fjernstyringsverktøyet.
    Les hele veiledningen her

Windows

MacOS

Drop-in PC hjelp
fjernstyrt support

Trenger du å snakke med oss først?
Send en melding i live chat eller ta kontakt her

Fjernhjelp Privatperson

Kr. 990,-

inkl. mva. / fastpris 12 mnd

Fjernhjelp Bedrift

Kr. 790,-

ekskl. mva. / pr. time

Ofte stilte spørsmål:

Spørsmål: Hva er fjernstyrt support?

Svar: Fjernstyrt PC-support er en tjeneste der vi får tilgang til din datamaskin via internett for å feilsøke, vedlikeholde eller løse problemer. Dette skjer gjennom programvare som lar oss kontrollere din PC eksternt, som om vi satt foran den. Det gir rask og effektiv hjelp uten at du trenger å fysisk levere maskinen til et verksted.

Svar: Gjennomsnittelig tidsbruk på fjernhjelp pr. klient er 1-2 timer.

Svar: Ja, vi har taushetsplikt.

Svar: Nei, vi har ingen tilgang til din PC i ettertid, uten ditt samtykke for tilkobling.

Svar: Helpwire er et fjernstyringsverktøy. Dette er et lite program som gir tilgang til å fjernstyre din PC dersom du aksepterer dette ved å klikke på «Grant Access». Les mer her: https://www.helpwire.app/

Svar: Det utføres support fortløpende mellom 09-17 hverdager. Normal ventetid er 1-3 timer.

Svar: Nei dessverre. For å kunne fjernstyre må PC starte, og være koblet til internett.

Har du spørsmål vedrørende fjernhjelp?

Fyll ut og send skjemaet nedenfor.

Spørsmål vedrørende hurtighjelp