Våre kunder er fornøyd!
I siden 1996 har eier og daglig leder i Kopperud Nordic, Vegard Kopperud jobbet med IT support. Vegard høster svært god kritikk for måten, og tempoet problemer blir løst på.
De siste årene har fjernstyrt support blitt vanligere, og er nå en vanlig form for PC hjelp.
Derfor kan Kopperud hjelpe deg hvor enn du er, så lenge du er på internett. Kopperud Nordic har «No Cure, No Pay» politikk på fjernhjelp. Dette betyr at dersom problemet ikke blir løst, betaler du ikke.
-
Pris, kommunikasjon, rask og flere aspekter 10/10. Hva jeg fikk var over alle forventninger jeg hadde, når jeg skulle finne pc reparasjon.Veldig fornøyd og anbefaler videre.
Knut
-
The best LAPTOP/DATA service hands down. I spilled coffee on my computer which I had for only 3 months. I did what I could to save it and left it... Les mer upside down to dry. I was scared to reboot it because the coffee might damage the inside. But I gave it away for major cleaning and checking in Kopperud Nordic and it was the best decision I could make. Service was quick and what's the most important a total success!!! The price was also very attractive and fair. Very good communication about action while service. Honestly I'm super happy that I have such a spot near Oslo airport and I highly recommend this place for servicing your computer. Thank you for saving my laptop. Greg
Grzegorz
-
Super fornøyd! Rask service til en veldig bra pris! Anbefales🤩
Therese
-
Jeg bor i Harstad å hadde akutt behov for en laptop pga min er på reprasjon å ikke blitt ferdig innen tid. Tok et skudd i blinde og sendte Kopperud Nordic... Les mer en mail og hadde et lite håp om at de kanskje kunne hjelpe meg. På morningen dagen etter var laptopen i posten med returlapp også. Fantastisk service og fint at vi nordboere også kan få benytte oss av dette tilbudet!
Marino
-
Leverte inn gaming-PC-en min fordi jeg trodde GPU-en hadde tatt kvelden, men det viste seg å være strømforsyningen som var problemet. Fikk utrolig god service hele veien og ble holdt... Les mer godt oppdatert gjennom hele prosessen. Han fant feilen raskt, ga meg gode anbefalinger for hva som måtte gjøres, og fikset det kjapt. Alt i alt en veldig positiv opplevelse. Anbefales!
Anders
-
Løste problemet for meg denne gangen også svært raskt og effektivt. Anbefales !
Øystein
-
Raskt og profesjonelt
Bjørn
-
Veldig rask og veldig god jobb.🙂
Margrethe
-
Kjapp respons og utmerket service til en god pris. Anbefales.
David
-
Flinke folk som hjelper deg med dine data problemer
Rune
Støttede operativsystem for
fjernstyrt support
Windows
MacOS
- Hvordan starte fjernhjelp?
I denne videoen viser Vegard deg hvordan du gir Kopperud Nordic tilgang til fjernstyring slik at du kan motta PC hjelp uten å levere PC på fysisk verksted.
- Du mottar en invitasjon til fjernstyring på e-post, med en lenke du må klikke på for å starte fjernstyring.
- Programfilen blir automatisk lastet ned når du klikker på lenken i e-posten. Dobbeltklikk deretter på filen du har lastet ned for å installere fjernstyringsverktøyet.
Les hele veiledningen her
Windows
MacOS
Drop-in PC hjelp
fjernstyrt support
Trenger du å snakke med oss først?
Send en melding i live chat eller ta kontakt her
Fjernhjelp Privat
drop-in
Kr. 690,-
inkl. mva. / fastpris
-
Fastpris uavhengig
av tidsbruk - Etterskuddvis betaling
- "No Cure, No Pay"
- Kort responstid
Fjernhjelp Privat
abonnement
Kr. 990,-
inkl. mva. / pr. år.
-
Fastpris uavhengig
av tidsbruk - 12 måneder support
- Gjelder èn pc
- Kort responstid
Fjernhjelp Bedrift
Kr. 790,-
ekskl. mva. / pr. time
-
Etter første time faktureres
hver påbegynte 1/2 time - Etterskuddvis betalingstrekk
- "No Cure No Pay"
- Kort responstid
Ofte stilte spørsmål:
Spørsmål: Hva er fjernstyrt support?
Svar: Fjernstyrt PC-support er en tjeneste der vi får tilgang til din datamaskin via internett for å feilsøke, vedlikeholde eller løse problemer. Dette skjer gjennom programvare som lar oss kontrollere din PC eksternt, som om vi satt foran den. Det gir rask og effektiv hjelp uten at du trenger å fysisk levere maskinen til et verksted.
Spørsmål: Hvor lang tid bruker dere på å løse problemet?
Svar: Gjennomsnittelig tidsbruk på fjernhjelp pr. klient er 1-2 timer.
Spørsmål: Har dere taushetsplikt?
Svar: Ja, vi har taushetsplikt.
Spørsmål: Kan dere gå inn på maskinen når dere vil i ettertid?
Svar: Nei, vi har ingen tilgang til din PC i ettertid, uten ditt samtykke for tilkobling.
Spørsmål: Hva er HelpWire?
Svar: Helpwire er et fjernstyringsverktøy. Dette er et lite program som gir tilgang til å fjernstyre din PC dersom du aksepterer dette ved å klikke på «Grant Access». Les mer her: https://www.helpwire.app/
Spørsmål: Må jeg vente lenge før jeg får hjelp?
Svar: Det utføres support fortløpende mellom 09-17 hverdager. Normal ventetid er 1-3 timer.
Spørsmål: Er det mulig å fjernstyre dersom PC ikke vil starte?
Svar: Nei dessverre. For å kunne fjernstyre må PC starte, og være koblet til internett.
Har du spørsmål vedrørende fjernhjelp?
Fyll ut og send skjemaet nedenfor.