Våre kunder er fornøyd!
Siden 1996 har eier og daglig leder i Kopperud Nordic – Vegard Kopperud, jobbet med IT service. Han høster svært god kritikk for måten og tempoet problemer blir løst på. – Kopperud mener det er unødvendig at kunder må levere inn skadet elektronikk i dagesvis for et prisoverslag på reparasjon. Vi har systemer for å raskt kunne utbedre prisoverslag med god dokumentasjon fra kunde. Her får du det du trenger innen 24 timer på virkedager.
-
Meget fornøyd😊. 👍 Rask og god service. Ærlig og hjelpsom. Anbefales.
Lara
-
Usedvanlig kjapp og profesjonell service.
Rune
-
Flinke folk som hjelper deg med dine data problemer
Rune
-
Leverte inn gaming-PC-en min fordi jeg trodde GPU-en hadde tatt kvelden, men det viste seg å være strømforsyningen som var problemet. Fikk utrolig god service hele veien og ble holdt... Les mer godt oppdatert gjennom hele prosessen. Han fant feilen raskt, ga meg gode anbefalinger for hva som måtte gjøres, og fikset det kjapt. Alt i alt en veldig positiv opplevelse. Anbefales!
Anders
-
Profesjonelt og meget bra service.
Steinar
-
Meget fornøyd😊. 👍 Rask og god service. Ærlig og hjelpsom. Anbefales.
Lara
-
Meget bra service - hjalp oss med ALT vi ønsket hjelp til! 😊
Jo-Atle
-
Kjempehyggelig og hjelpsom innehaver som ordnet problemet med en gang. Utrolig serviceinnstilt. Anbefales !
Åsmund
-
Leverte inn gaming-PC-en min fordi jeg trodde GPU-en hadde tatt kvelden, men det viste seg å være strømforsyningen som var problemet. Fikk utrolig god service hele veien og ble holdt... Les mer godt oppdatert gjennom hele prosessen. Han fant feilen raskt, ga meg gode anbefalinger for hva som måtte gjøres, og fikset det kjapt. Alt i alt en veldig positiv opplevelse. Anbefales!
Anders
-
Rask og rydig reperation av Pc. 5/5 i betyg.
Jonatan
Vårt prisoverslag er godkjent dokumentasjon på reparasjon av
Stasjonær PC
Alle typer stajonære PC
Bærbar PC
Alle typer bærbare PC
PC skjerm
Alle typer PC skjerm
PC tilbehør
Alt av tilbehør til PC
Vi utarbeider prisoverslag til både privatpersoner og bedrifter.
Trenger du å snakke med oss først?
Send en melding til oss i vår live chat eller kontakt oss her
Ofte stilte spørsmål:
Spørsmål: Er jeg garantert at dette blir godkjent av mitt forsikringsselskap?
Svar: Nei, dessverre kan vi ikke garantere noe. Vi gir et prisoverslag på hva det vil koste å reparere produktet. Dette må bringes videre til forsikringsselskapet ditt for vurdering. Vårt pristilbud på reparasjon er på lik linje som andre aktører og til slutt er det din type forsikring som avgjør utfallet.
Spørsmål: Får jeg tilbake pengene fra dere dersom forsikringsselskapet ikke godkjenner skaden?
Svar: Nei, du får ikke tilbake pengene du har betalt for prisoverslaget selv om forsikringsselskapet ditt ikke godtar skade og eller skadeforløpet etter deres betingelser.
Spørsmål: Er dere billigst på reparasjoner i markedet?
Svar: Vi har dessverre ingen oversikt over hvem som er billigst på reparasjoner i markedet. Pris på deler, særlig originale deler som vi så langt som mulig tilbyr, er stort sett det samme for alle verksteder.
Spørsmål: Hva gjør jeg dersom jeg har bestilt prisoverslag av dere men ikke hørt noe innen 24 timer?
Svar: Ta kontakt med oss så finner vi ut hva som har skjedd. Sannsynligvis venter vi på svar fra leverandør.
Har du spørsmål vedrørende prisoverslag?
Fyll ut og send skjemaet nedenfor.

